Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Minder criminaliteit begint bij Nee !!!

• Diana

Qoute:Ook ik heb me gisteravond mateloos zitten irriteren, helemaal toen v Aartsen zei onder luid boe geroep van de zaal dat in Frankrijk de communisten en racisten hadden gewonnen, je moet maar durven, wat een schandelijk vertoon

Ik had het ook gezien wat een walgelijke uitlating van die v Aartsen ik snap niet dat iemand in zijn functie dit over een bevolkingsgroep uit het buitenland kan gaan roepen en dat alleen maar om nog even de boel probereren te manipuleren hier en de burger die NEE willen/gaan stemmen alvast even een stempel te geven.

Gelukkig zijn veel Nederlanders niet te manipuleren maar een zeer standvastig volk en gaan ze gewoon voor NEE

• Alkien

Zolang de meerderheid dat doet zitten we op de goede weg Diana. Ik denk dat er vanavond nog wel genoeg over het volk zal worden afgeroepen om toch maar met klem voor te stemmen. Met alle nodige aan elkaar gekletste argumenten. Zaak is dat mensen zich niet laat lijden door die fratsen, maar achter hun eigen mening blijven staan. We zullen het zien morgen na de telling. Ik ben er niet zo bang voor, en denk wel dat wij in navolging op de Fransen het volgende land met een NEE !!! Zullen worden.

Groet,

Alkien.

EUROPA……STEM NEE !!!

• Hyperactief

Ik had het ook gezien wat een walgelijke uitlating van die v Aartsen ik snap niet dat iemand in zijn functie dit over een bevolkingsgroep uit het buitenland kan gaan roepen en dat alleen maar om nog even de boel probereren te manipuleren hier en de burger die NEE willen/gaan stemmen alvast even een stempel te geven.

Gelukkig zijn veel Nederlanders niet te manipuleren maar een zeer standvastig volk en gaan ze gewoon voor NEE Aldus : Diana.

Hoi Diana, ik ben het helemaal met je eens, en heb net nog op Nederland 2 van Aartsen horen zeggen dat die bij zijn woorden bleef, hij doelde op Frankrijk en niet op Nederland, maar een ieder met een beetje verstand weet dat ie dit doelend op de Nee stemmers van Nederland suggereerd. Echt triest als je zo kiezers probeerd te overtuigen, door ze vooraf te becriminaliseren als je niet doet wat hun willen. Ik hoop op een ruim aantal NEE stemmen en dat verantwoordelijken hun verantwoording nemen en opstappen, tijd voor een verfrissende wind in Den Haag.;) Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief

Zo, vanmorgen 2 X Nee gestemd, ik ben zeer benieuwd wat de uitslag ons brengt en of bij een massaal nee politici hier hun conclusie's uittrekken en opstappen, een spannende dag……. Groetjes v Hyperactief

• Alkien

Ik ben ook al geweest vanmorgen vroeg. Een VETTE NEE !!! hebben ze van me gekregen. En zo ook 1 Harley rijder die geweest was, ook een nee, nu maar hopen dat de meesten dat doen, en dan inderdaad Den Haag……uitstappen bij de volgende halte !!!!!

Groetjes,

Alkien.

• Hyperactief

nu maar hopen dat de meesten dat doen, en dan inderdaad Den Haag……uitstappen bij de volgende halte !!!!! Aldus : Alkien.

Ik hoorde vanmiddag op het één uur NOS Journaal, dat de politiek al te kennen gegeven had niet op te stappen. Het toppunt van arrogantie met een flinke overdosis narcisme, walgelijk…:(:(:( Groetjes v Hyperactief

P.S.: Dus vandaar dat de kop nu veranderd is.:D

• runner

Mijn Nee hebben ze ook. En hoewel ik het een arrogant zooitje vind in Den Haag (dat bericht heb ik ook gehoord over het niet opstappen na de verkiezing) is mijn Nee niet om Balkenellende een hak te zetten.

• Alkien

Nee niet om een hak te zetten, maar wel dat dit zooitje verdwijnt want met macht kunnen ze totaal niet omgaan. Er zijn niet zoveel mensen die met macht om kunnen gaan. Er moet maar eens een frisse wind gaan waaien hier, en dan heb ik het niet over een zeeuwse wind, die kennen we zo langzamerhand wel. Helaas. :(

Groet,

Alkien.

• Hyperactief

Hoi runner, mijn NEE was ook niet om Balkenende een hak te zetten, mijn nee was zuiver onderbouwd op het Europesche vraagstuk alleen. Maar eerlijk gezegt had ik gehoopt (niet verwacht) dat dit kabinet hier een dusdanige lering uit zou trekken, dat ze uit hunzelf zouden opstappen. Maar dat gebeurd dus jammer genoeg niet. Maar de uitslag op zich was zeker een feestje waard, en als ze nu nakomen wat ze in eerste reacties zeiden, namelijk dat er in de toekomst niet meer met belangrijke vraagstukken om de burgers heen beslist kan worden, dan heeft het toch nog iets goed opgelverd. Ik ben trots op de nee stemmers die in deze niet hun stem verloren hebben laten gaan.;) Groetjes v Hyperactief

• Cor van Dam

ONDERSTAAND BERICHT WILLEN SOMMIGEN MISSCHIEN NIET LEZEN. HET GAAT O.A. OVER DE RISICO'S VAN NUCLEAIR TERRORISME

—————————————————————-

Sjaak schreef: “Welk terrorisme cor?? Het inboezemen van angst met woorden door de politiek heeft bij jouw in ieder geval aangeslagen. Waar zijn die toeneemende aanslagen in het westen dan waar ze over spreken? Wat hebben ze hier allemaal opgeblazen dan in de afgelopen jaren? Vertel vertel..”

Vrijwel alle terrorisme-deskundigen in de Westerse landen zijn van mening dat terroristische aanslagen met nbc-wapens een zeer ernstige en groeiende bedreiging vormen voor de Westerse wereld. Nederland vormt daarbij zeker geen uitzondering.

Ze baseren zich daarbij minder op aanslagen in het verleden. Maar meer op de verspreiding van NBC-wapens en kennis onder terroristische groeperingen en op de gespannen, internationale, politieke verhoudingen. De Palestijnse kwestie speelt daarin een rol, evenals godsdienstige verschillen en de grote inkomensverschillen tussen de verschillende landen. Daarnaast zijn er natuurlijk nog veel andere factoren.

Voorbeelden van terrorisme-experts zijn Rob de Wijk van Instituut Clingendael en Condoleeza Rice.

http://www.terrorisme.startpagina.nl

http://wwwclingendael.nl

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22asymmetrische+oorlogvoering%22&btnG=Zoeken&meta=

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22asymmetric+warfare%22+terrorism+WMD+nuclear+dirty+chemical+biological+Europe+protection&meta=

Sjaak schreef: "En die georganiseerde criminaliteit hebben wij als gewoon mens geen last van. Die zie je niet en je merkt er niets van! Op een punt, dat het juist goed is voor de economie. Als er geen criminaliteit is zakt de economie ook in elkaar.

Jij en ik hebben meer last van de kleine criminelen en veelplegers die je autoradio jatten en je fiets."

De georganiseerde criminaliteit heeft een grote negatieve invloed op onze samenleving. omdat zij verantwoordelijk is voor veel grote inbraken, afpersingen, overvallen, drugstransacties, enz..

Daarnaast is er ook landelijke en grensoverschrijdende witte- boordencriminaliteit. Ook die heeft ongemerkt grote schadelijke invloeden op onze samenleving. Indirect op de normen en waarden van de bevolking en op het vertrouwen dat zij heeft in de politiek en in de samenleving.

En er is direct invloed op het belastinggeld dat overblijft voor overheidsdoelen. Hierbij denk ik bijv. aan de massale bouwfraude, die vrijwel onbestraft is gebleven.

Je kunt bijv. ook denken aan farmaceutische fabrieken die proberen om onderzoeksrapporten te vervalsen en artsen regelmatig voorzien van misleidende informatie.

Je kunt ook denken aan de massale, zware milieucriminaliteit waar de overheid nauwelijks grip op heeft. Of aan verboden prijsafspraken tussen grote bedrijven, aandelenhandel met voorkennis, onwettige koersmanipulatie door topmanagers vanwege optieregelingen, corrupte ambtenaren, de tabakslobby die voorkomt dat kinderen afdoende worden voorgelicht over de gevaren van roken, enz, enz …

Allemaal zaken waar de burger uiteindelijk grote schade door leidt, al dan niet financieel.

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22farmaceutische+industrie%22+fraude+bedrog+onderzoek&btnG=Zoeken&meta=

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22zware+milieucriminaliteit%22&btnG=Google+zoeken&meta=

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=bouwfraude+Gijzel+Bos+%22corrupte+ambtenaren%22&btnG=Zoeken&meta=