Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Help mee om dit prikbord bekend te maken

  • Cor van Dam

    Wil jij helpen om dit prikbord meer bekendheid te geven? Dat kan o.a. door het webadres te vermelden in een discussie op een ander internet-forum. En door er een email over te sturen aan een kennis. Of door de link te vermelden op je eigen site of ‘blog’.

    Het adres van dit prikbord is http://www.prikpagina.nl/post.php?f=2177

    Als je dit adres zonder meer noemt in een nieuw onderwerp op een webforum, wordt dat mogelijk beschouwd als spam en verwijderd door de beheerder. Maar als je het verwerkt in een discussie, wordt het meestal wel geaccepteerd.

  • Cor van Dam

    De bovenstaande web-link klopt niet. Het moet zijn:

    http://www.prikpagina.nl/list.php?f=2177

  • Nelleke

    CorDam waarom zeg je wie je ben een hoe je heet ???????//

    Volgens mijn kom het ook dat dit prikkie zo heet ??????????

    En wij kunnen de wereld echt niet beter maken hoor ,daar is veel meer voor nodig dan deze verhalen of vragen op dit prikbord

  • Nelleke

    Heb het al op meer prikborden gezet ,werk niet echt

  • Cor van Dam

    Kan je ff niet volgen Nelleke.

    Maar doordat iedereen zegt dat idealisme geen zin heeft, is er nu zoveel ellende om ons heen. We zijn allemaal een steen in de muur, allemaal een korreltje van de zandstorm. Natuurlijk kunnen we samen wèl iets veranderen. Maar dan moeten er wel een aantal mensen meedoen. Vergeet ook niet dat het geweld nog veel erger zal worden, als we niet ingrijpen in onze cultuur.

    Zeggen dat het toch allemaal niet zal lukken noem ik fatalisme, defaitisme en self-fulfilling prophecy.

  • Nelleke

    Ik begrijpt jou taal niet ,zegt het graag voortaan in jip en janneke taal (ben al 58 en geleerd dat ik echt die wereld niet beter kan maken) hoe graag ik zal willen sorry als ik iets fout typt heb maar een goedearm,niet door zinloosgeweld hoor maar door een ongeluk waar ik niks aan kon toen was maar een fietser

  • Jet

    Als er dan hier ook gediscussieerd zou worden, gaat het wel lopen hoor :)

  • Cor van Dam

    Sorry Nelleke, dat was slordig van me. Ik bedoel dat als we allemaal zeggen dat niets helpt, dan wordt dat vanzelf waar.

    Het leven is geen noodlot, maar iets dat we zelf actief in stand houden, volgens mij.

    Als ik vandaag stop met m'n best doen voor m'n leven, wordt het waarschijnlijk ook slechter. Maar als ik goed voor mijn gezondheid en financieën zorg, m'n vriendschappen onderhoud, m'n tanden poets, enz, dan heb ik een beter vooruitzicht.

    En zo is het met een relatie ook, daar moet je ook aan werken. En zo is het met de criminaliteit in een land ook.

  • Nelleke

    Wijs gezegt cor

  • Nelleke

    Is waar maar geen taal uit denhaag,weet niemand waar het over gaat jet