Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dus let op !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Nelleke

  • Jet

    Hahaha, wij gaan dit jaar voor het derde jaar naar het voormalig oostblok, en ons is niets overkomen hoor :)

  • Alkien

    :D:D:D

  • Nelleke

  • Hyperactief

    Hahaha, wij gaan dit jaar voor het derde jaar naar het voormalig oostblok, en ons is niets overkomen hoor :) Aldus : Jet.

    Ha, ha, ha, dan kan jij vast de term nog niet :

    Vandaag gestolen, morgen in Polen !!!

    Oftewel, in het Oostblok kijken ze wel uit, want wie was dat ook alweer??? Ik meen Wim Kok dat die op regeringsbezoek in één van die Oostbloklanden in een peperdure Mercedes van het vliegveld gehaald werd met Nederlandse kentekenplaten erop, en hij was………hier gestolen.:D:D:D Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    :D:D:D

  • Jet

    Tja, en die (inmiddels vermoordde) Tarkan in ????? werd ook rondgereden in een BMW (naar achteraf bleek gestolen) met Duitse kentekenplaten.

    Al eens gekeken naar ‘Undercover in Nederland’. Dan zijn jij en ik ook oplichters, publieke dames en op staatskosten aan de dope :D

  • Nelleke

    Dit vindt cor dam vast niet leuk,ik wel hoor .

    Moet kunnen haha

  • Hyperactief

    Een beetje humor tussendoor over het onderwerp moet kunnen, want een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.;) Groetjes v Hyperactief:)

  • Hyperactief

    Tja, en die (inmiddels vermoordde) Tarkan in ????? werd ook rondgereden in een BMW (naar achteraf bleek gestolen) met Duitse kentekenplaten. Aldus : Jet.

    Die zaak zegt me niets, alleen de naam komt me bekend voor, maar het zal me niets verbazen dat het met die auto's op grotere schaal gebeurd.

    Al eens gekeken naar ‘Undercover in Nederland’. Dan zijn jij en ik ook oplichters, publieke dames en op staatskosten aan de dope :D Aldus : Jet.

    Af en toe wel eens iets van meegekregen, maar dat laatste geldt niet voor mij, ik ben voor dame afgekeurd.:D Groetjes v Hyperactief:)