Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hyper goedemorgen

  • Nelleke

    waarom zet jij de berichten van een ander er steeds tussen.vindt ik een beetje akelig ,goed bedoeld hoor.

    Gr nelleke

  • Alkien

    Berichten van een ander ??? Wat bedoel je daarmee Nelleke. Want ik zie het probleem niet.

    Groet,

    Alkien.

  • Alkien

    Oh ik denk dat ik je begrijp. Je bedoeld dat ie delen vaneen antwoord van een ander herhaald en dan zijn antwoord eronder zet.

    Dat is juist makkelijk, dan weet je tenminste waar er precies antwoord op gegeven wordt. Ik doe het zelf ook regelmatig zo. Zeker met lange postings is dat heel makkelijk dan hoef je niet steeds de vorige postings open te klikken.

    Dat is de reden, daar ben ik van overtuigd. :D

    Groet,

    Alkien.

  • Nelleke

    ik zit op meer prikborden en daar word het niet gedaan.

    dus daarom mijn vraag ??????????

  • Alkien

    Oke Nelleke, ik hoop dat het nu dan duidelijk is aangaande het waarom. ;)

    Groet,

    Alkien.

  • Hyperactief

    waarom zet jij de berichten van een ander er steeds tussen.vindt ik een beetje akelig ,goed bedoeld hoor. Aldus : Nelleke.

    Hoi Nelleke, zoals Alkien al in haar posting zei, ik doe dat om vooral met hele lange postings hetgeen waar ik op antwoordt niets te vergeten, en voor anderen is het altijd makkelijk om precies te weten waar ik precies op reageer. Vooral als je in meerdere topics en op meerdere borden zit is het makkelijk uit elkaar houden zo. Nu met dit antwoordt had het niet gehoeven, maar ook met een kort antwoordt weten andere prikkers in één oogopslag waar de vraag overging en hoeven ze niet er één terug te bladeren. Heel simpel, het vetgedrukte is dan mijn antwoordt, tenzij ik een HTMLletje vergeet. Groetjes v Hyperactief:)