Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vanaf heden registratie voor het prikbord.

  • Jip

    Om ongenode gasten wat meer te weren is het vanaf heden nodig om een gebruikers account aan te vragen om deel te nemen aan het criminologie prikbord.

    Mvg,

    Jip

  • Alkien

    Oké Jip. Wat moeten we daarvoor doen ???

    Groetjes,

    Alkien.

  • Hyperactief

    Niets Alkien, want jij bent al geregistreerd, en is een goede zaak als de registratie verplicht wordt op orginele emailadressen en geen hotmailaccounts en dergelijke.;) Groetjes v Hyperactief:)

    Alkien schreef:

    >

    > Oké Jip. Wat moeten we daarvoor doen ???

    >

    > Groetjes,

    > Alkien.

  • Desiree2

    helemaal mee eens *D

  • Jip

    Klop als een bus Hyperactief. Vind het wel jammer dat het nodig is.

  • Hyperactief

    Oké THNX Jip, en ik ben het helemaal met je eens.;) Groetjes v Hyperactief

  • Alkien

    Oooooohhh ha ha, ik dacht al, ik kan gewoon schrijven, maar ik log niet uit dus dat is de oorzaak…..;)

    Groetjes,

    Alkien. :D

  • Arie

    De ervaring leert dat het verplicht aanmelden over het algemeen tot een ‘schoner’ prikbord leidt!! :)

  • criminoloogje

    Ik kan me herinneren dat een tijdje geleden nog als voordeel van dit forum ‘het niet hoeven te registreren’ naar voren werd geschoven. Helaas kan ik het topic wat hierop betrekking heeft niet meer vinden. Nu blijkt men het toch wel noodzakelijk te achten. Vanwaar deze ommezwaai?

    Groet

  • Alkien

    Omdat er teveel mensen opkwamen die gingen schelden en het bord misbruikte voor doeleinden waarvoor het niet bedoeld is. Helaas dan maar zo. Maar het kan en mag volgens mij geen belemmering zijn om gewoon te komen posten toch ???

    Groet,

    Alkien.