Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat is

  • KatJa

    het hier stil sinds je in moet loggen :( Iemand nog een tip waar ik af en toe wel m'n intellectuele tandjes kan scherpen?

    KatJa

  • Hyperactief

    Gewoon een item neerzetten KatJa, ik heb er genoeg, maar wil niet elke keer het voortouw nemen. Of mensen zijn over dit onderwerp voorzichtiger hier als aan de borreltafel waar iedereen alles schijnt te weten. Onderbreek borrelprat met kennis van zaken, en het onderwerp bloed dood. Kijk maar naar de TBS incidenten, ik heb een paar forums gelezen, en ruim 95% van de reacties is s.h.i.t zooi waar geen nuttig woord uit te halen is. Dan heb ik liever een stil forum waar als er wat gezegt wordt nuttige topics tevoorschijn komen, dan geleuter in de ruimte waar je niets aan heb… Dus open een nieuwe topic zal ik zo zeggen, binnenkort open ik er weer één over communicatie/ agressie en geweld door de sterke arm. Groetjes v Hyperactief

  • Alkien

    Net als wat Hyper ook al zegt Katja, gewoon een topic starten. Wij hebben er al meerdere neergezet. Misschien kun jij een nieuwe discussie openbreken ???

    Probeer zou ik zo zeggen.

    Groet,

    Alkien.