Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Opsporing verzocht

• Hyperactief

Oké.;) Groetjes v Hyperactief:)

• - Gerard -

Het zijn politieagenten Rudi, geen televisie presentatoren of acteurs. Er is nu een nieuwe lichting agenten in de uitzendigen maar in het vorige seizoen vond ik de agenten van het klpd uitstekend optreden.

• Hyperactief

Gisteren nog een domme mediauitglijder van een nieuwslezer - Gerard -. I.V.M. de orkaan in de V.S. werden 1,4 miljoen mensen geëvacueerd, toch werd er nog even bij vermeld dat het ook voor de Nederlanders daar gold.:D Het blijft mensenwerk.;) Groetjes v Hyperactief:)

• Arie

Vooral die Haagse hoofdinspecteur die je regelmatig bij O.V. ziet; die wat lange, rijzige, grijzende man. Komt prima uit zijn woorden.

Geen wonder: deze politieman speelt ieder jaar de rol van Sinterklaas bij de intocht van de goedheiligman in Scheveningen (geen grapje!!). :)

• Hyperactief

Ach Arie, jij heb zelfs begrip voor agenten die hun handen niet thuis kunnen houden, valt me een beetje van je tegen.;) Groetjes v Hyperactief

• Arie

:D:D:D

• Alkien

Volgens mij meende die het…..:);):D

Groet,

Alkien.

• Arie

Ind at geval, het aloude liedje: begrijpen en begrip hebben voor zijn twee verschillende dingen :)

• - Gerard -

Wat wel opvalt, Arie, is dat we steeds meer ‘politieagenten’ met slechts het politielogo op de schouder in beeld krijgen. Ze zijn zeker door de echte agenten heen.

;)

• Hyperactief

I.D.D. Arie ik meen het, en ik wil niet begrijpen dat jij begrip heb voor één agent die buiten zijn boekje gaat, zo'n rotte appel hoort verwijderd te worden voor die de rest aan steekt. Nogmaals er was GEEN enkele reden en/ of aanleiding voor geweld. Groetjes v Hyperactief

Arie schreef:

>

> Ind at geval, het aloude liedje: begrijpen en

> begrip hebben voor zijn twee verschillende dingen :)