Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

SMS-je van de politie

• Hyperactief

Hoi Arie, vooropgesteld dat ik geen enkele moeite heb met de privacy van daders die anderen naar het leven staan kun je wel reëel bekijken wat DE oplossing is in zo'n situatie. Dat kun en moet je zelfs afwegen. Daarnaast ga ik niet mee in massahysterie na bepaalde gebeurtenissen. Want wat heb je aan dat mensen in wanhopige tijden naar nog wanhopigere middelen grijpen, zoals bijvoorbeeld bij de orkaan die ik net hier van me afgeschreven heb :

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=116&i=57060&t=57060

Zijn de plunderaars daar ook in jou ogen hufters ??? Groetjes v Hyperactief

• a1

Arie schreef:

> ‘Leuke’ is overigens dat tegenstanders van cameratoezicht

> e.d. altijd komen met het voorbeeld van vreemdgaanders e.d.

> die door hun vrouw betrapt worden via de beelden of hun vrouw

> op een andere maier voorgelogen hebben.

Hoi Arie,

Het is nu eenmaal zo dat vrouwen (partners) vaak een betere speurneus hebben

dan welke rechecheur dan ook. Ook de straffen die ze uitdelen zijn zwaarder dan

welke rechter dan ook zou geven.

Mijn bezwaar tegen camera's, foto's etc is niet zo groot hoor,alleen bij de SMS-jes

is niet eens duidelijk of dit wettelijk toegestaan was.

Het is niet zo dat ik problemen heb met informatie verkrijgen, maar wat wordt er verder mee gedaan. Zelfs gemeentes zijn al overgegaan tegen betaling gegevens te verstrekken aan commerciële buro's.(zijn wel teruggefloten)

Groetjes, Dirk

• Hyperactief

Welke kant wil je nu op Dirk;) Ik begrijp de link met vrouwen niet in combinatie met de opsporing van verdachten, of is dit een pleidooi van jou om alle manlijke agenten te vervangen voor vrouwen omdat ie beter speurwerk verrichten.:D Groetjes v Hyperactief:)

• a1

Ach Hyper, ik geef het op.

Ik gaf alleen in het begin een voorbeeldje van uitgaan op het Leidseplein wat mijn vrouw niet mocht weten (Ik ben niet eens getrouwd) Via duistere parkeerplaatsen,

spiekende lantaarnpalen en foto's nemende praatpalen van de ANWB ben ik verzeild geraakt in een relationele verhouding met een vrouwlijke politiehond(of is dat ook al verboden) Ik moet bij jou in de leer, voorlopig begin ik geen discussie meer, want dat geeft een flinke aanslag op mijn geestelijke vermogens.

Ik wacht wel af.

Groetjes, Dirk

• Hyperactief

Ik begreep je inzet van de topic Dirk, en tot zover ben ik het met je eens. Mij ben je overigens geen verantwoording verschuldigt hoor, van die vrouwen vond ik wel humor. Ik dacht dat jou inzet was dat je gebruikte middelen te ver door vond/ vind slaan, en die mening deel ik geheel met je.;) Groetjes v Hyperactief

• a1

Hyperactief schreef:

>

> Ik begreep je inzet van de topic Dirk, en tot zover ben ik

> het met je eens. Mij ben je overigens geen verantwoording

> verschuldigt hoor, van die vrouwen vond ik wel humor. Ik

> dacht dat jou inzet was dat je gebruikte middelen te ver door

> vond/ vind slaan, en die mening deel ik geheel met je.;)

> Groetjes v Hyperactief

Hoi Hyperactief,

zowel de humor als mijn inzet klopt.

Al kan je over mijn gevoel voor humor best een prikbord oprichten.

Groet, Dirk

• a1

Ps

Het komt ook omdat ik geen idee heb waar jullie die smily's vandaan halen en plaatsen. Dan kan ik tenminste aangeven wat humor is (brede grijns nu)

Dirk

• Hyperactief

:D:D:D Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd Dirk, kijk bovenaan de priokborden onder faq, daar kun je zien hoe je gezichtjes plaats. Die 3 aan het begin is deze twee tekentjes tegen elkaar aan : D dus zonder spatie ertussen krijg je dit :D Zo nu ga ik ff andere dingen doen die roepen, en lees het later wel weer of het gelukt is. Groetjes v Hyperactief:) = : ) maar dan aan elkaar. De knipoog is dit aan elkaar ; ) etc. etc.

• Newy

Wat maak je je druk over een smsje? Ze weten alles van je hoor. Ze vertelden erbij dat je gebeld zou moeten hebben? Wat een onzin, ze kunnen zowiezo tot op een meter nouwkeurig bepalen waar jij was. Ze hebben gewoon de masten rond het stadion getapt en gescreend welke emeinummers allemaal aanwezig waren. Zowiezo luisteren ze al jaren gesprekken af via de palen bij de stadions bij risicowedstrijden, omdat de zgn hooligans elkaar bellen. Maar toen ze controleerden wie er aanwezig was, hebben ze gelijk de naw gegevens erbij gekregen die jij hebt ingevuld voor je abonnement of die 5 euro gratis beltegoed. Daarmee hebben ze gelijk al je bankafschriften nagekeken waar en wanneer je wat betaald hebt. Ook je airmilespas hebben ze ff gechecked zodat ze weten wat je op brood smeert en welk merk sigaretten je rookt en waar en wanneer je tankt. Gelijk vragen ze bij de diverse instanties op; wat je inkomen is, wat voor werk je doet, hoeveel water en stroom je verbruikt, bij je provider je internet-IP zodat al die onderlinge emails en opschepverhalen op de hooliganforums gelijk als bewijsmateriaal dienen. Ondertussen heeft een stagiare al jouw gegevens van je bieb en videotheek opgevraagd, zodat ze weten welke films en boeken je huurt en naar aanleiding daarvan ligt er al een profielschets van je klaar….. ach, kan nog wel even zo verder gaan, maar big brother is vele malen groter dan je zelf kan vermoeden. Dus ik zou me niet zo druk maken om een smsje.

• - Gerard -

Dat wil zeggen: als je die dag toevallig je mobiel niet aan een ander had uigeleend. ;)