Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

"Criminele" ambtenaren vervolgen !!!

  • Hyperactief

    Oké, maar toch is dat raar Arie, want alle punten die jij noemt (heb ze vet gedrukt) zijn ook van toepassing in mijn voorbeelden. Groetjes v Hyperactief;)

    Arie schreef:

    >

    > Om op dat laatstee terug te komen: natuurlijk is het niet de

    > bedoeling dat de ambtenaar zo handelt. Maar ik denk niet dat

    > de PVDA dit soort voorbeelden voor ogen heeft gehad. Mijn

    > inschatting is dat de PVDA meer doelt op nalatige en/of

    > kwaadwillende ambtenaren die de maatschappij en/of

    > individuele personen tekort doen of nalatig zijn in hun

    > handelen, aardoor schade voor derden kan ontstaan. In dat

    > verband wijs ik dan nog eens naar de Enschede- en

    > Volendamramp, waar toezicht faalde en mede hierdoor

    > gevaarlijke situaties konden ontstaan.

  • Arie

    Ik zie even de vetgedrukte punten niet, of ligt dat aan mij? :)

  • Hyperactief

    die de maatschappij en/of individuele personen tekort doen of nalatig zijn in hun handelen, aardoor schade voor derden kan ontstaan.

    Oeps ging om dit stukje Arie, was ff mijn “stift” vergeten.;) Groetjes v Hyperactief:D

  • - Gerard -

    Ten eerste, sorry dat ik zo laat reageer Hyper. Ik lees vaker de prikborden van de beveiliging, politie en KMar.

    Uiteraard vind ik dat ambtenaren strafrechtelijk vervolgd moeten worden. Dar zij deel uitmaken van een systeem doet er niet toe. Zo was de bouwfraude immers ook nooit aan de oppervlakte komen drijven als er geen intergere mensen te vinden zijn.

    Je weet misschien dat ik soms in de beveiliging wat werkzaamheden verricht. Laat het dan duidelijk zijn dat ik iedereen, ook collega's, aan de hoogste boom ophang als zij de wet overtreden.

    Ik kan niet tegen oneerlijkheid.

    Ik heb van de week net een documentaire gezien op TV en de reden waarom Duitsland en Frankrijk niet meededen aan de inval in Irak. Zij waren immers de leveranciers van de chemische stoffen aan Irak, zo blijkt.

  • Hyperactief

    Ten eerste, sorry dat ik zo laat reageer Hyper. Ik lees vaker de prikborden van de beveiliging, politie en KMar. Aldus: - Gerard -.

    Hoi - Gerard -, maakt niet uit, het loopt niet weg.;)

    Uiteraard vind ik dat ambtenaren strafrechtelijk vervolgd moeten worden. Dar zij deel uitmaken van een systeem doet er niet toe. Zo was de bouwfraude immers ook nooit aan de oppervlakte komen drijven als er geen intergere mensen te vinden zijn. Aldus: - Gerard -.

    Duidelijk - Gerard -, en niets aan toe te voegen.

    Je weet misschien dat ik soms in de beveiliging wat werkzaamheden verricht. Laat het dan duidelijk zijn dat ik iedereen, ook collega's, aan de hoogste boom ophang als zij de wet overtreden.

    Ik kan niet tegen oneerlijkheid. Aldus: - Gerard -.

    En terecht, juist door voor collega's dingen door de vingers te zien, krijg je vroeg of laat onoplosbare grotere problemen van.

    Ik heb van de week net een documentaire gezien op TV en de reden waarom Duitsland en Frankrijk niet meededen aan de inval in Irak. Zij waren immers de leveranciers van de chemische stoffen aan Irak, zo blijkt. Aldus: - Gerard -.

    Ook ons land komt internationaal gezien niet met alles goed weg, heb van de week een stuk gelezen dat ons land voor een groot deel verantwoordelijk is dat atoomgeheimen in handen kwamen van regimes waar ze heel zachtjes uitgedrukt nu niet blij mee zijn dan die deze kennis bezitten. De wereld is zo corrupt als de kolere, voor geld zijn veel (teveel) “mensen” te koop.:(:(:( Groetjes v Hyperactief