Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Startpagina over zinloos geweld

  • Cor van Dam

    Veel informatie in verband met zinloos geweld kun je vinden via:

    http://www.zinloosgeweld.startpagina.nl/

  • Ronald

    Hallo ,

    Kan iemand mij uitleggen wanneer geweld wel zinvol is in mijn levensvisie is geweld nooit zinvol .

    Voor mij is de term dan ook al niet passend , met vriendelijke groet Ron

  • Hyperactief

    Hallo ,

    Kan iemand mij uitleggen wanneer geweld wel zinvol is in mijn levensvisie is geweld nooit zinvol .

    Voor mij is de term dan ook al niet passend , met vriendelijke groet Ron Aldus : Ronald.

    Hoi Ronald, zinvol geweld bestaat, te denken valt aan het toepassen van evenredig geweld om het geweld van een agressor te stoppen, iets wat onder noodweer exces in de Nederlandse wet valt.;) Groetjes v Hyperactief:)

    P.S.: Ook zo'n hekel aan arrogantie, ga woensdag a.s. stemmen en reken met deze politici af naar voorbeeld van de Fransen…

  • dunja

    Mijn zoon is afgelopen woensdagnacht, in Groesbeek, bij de Discotheek de Linde het slachtoffer geworden van zinloos geweld. Hij werd door 5 personen in elkaar geslagen en geschopt. Een groep die dit blijkbaar altijd doet. Ik trof mijn zoon op de grond aan, zijn gezicht vol met bloed, maar de eigenaar van de tent deed helemaal NIETS! Op mijn vraag of hij de ambulance en politie had gebeld, keek de man mij aan en liep weg, mijn zoon zo achterlatend. Ik heb 112 en de politie gebeld, die even later ter plaatse waren. Mijn zoon heeft een hersenschudding opgelopen, een gehavend gezicht. Gelukkig komt hij er bovenop, maar wat als het erger geweest was? Deze man, de eigenaar verrekte het om de hulpinstanties in te schakelen. Bij navraag kwam ik erachter dat zij dit vaker gedaan hebben. Ik als ouder, kan dit niet aanzien en wil hier iets mee. Mijn zoon heeft het overleefd, de volgende kan het goed niet overleven door de laksheid van deze mensen. Zij wisten wie de daders waren, maar wilden niets vertellen omdat zij geen problemen willen. Wij als ouders moeten hier iets mee doen. Als u denkt dat uw kind veilig uit is bij Discotheek de Linde, dan denkt u verkeerd…….Wees voorzichtig

  • danja

    keemink.m.ook zinloos geweld.

  • danja

    fifi bleoemnvriendje ook…

  • danja

    keemink keemink keemink keemink keemink.vertrouw er niet aan toe….