:D:D
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsMaar die reden was er nou juist helemaal niet Arie, op een vroege zaterdag ochtend alles zo relax als wat en zonder communicatie de auto uit stuiven en de ander fysiek aanvallen gaat er bij mij niet in. Maar goed e.e.a. zal officieel bekeken worden, ik hoorde maandag van deze man dat ze op het bureau ook geen goed woord over hadden voor de handelswijze…….. Groetjes v Hyperactief
Kijk nou krijg je hetzelfde als op het politieprik, op een gegeven moment staakt de discussie, daar kan ik alleen maar uit concluderen dat of je trekt mijn lezing c.q. geloofwaardigheid in deze in twijfel. Of terwijl je in je hart weet dat dingen anders kunnen zijn “durf” je om de één of andere reden geen partij te kiezen:? Groetjes v Hyperactief
Beste Hyper, soms kan je wel eens overdrijven hoor. Ik ben vanochtend even op de pc geweest en heb bij een paar postings op zowel dit als het politie-prikbord wat antwoorden gezet. De rest van de dag heb ik hard gewerkt voor mijn centen en had ik geen tijd meer om te internetten. Kom ik thuis en dan dit. Eerst was ik zogenaamd eens met het uit zijn dak gaan met de agent en nu ineens staak ik de discussie.
Als je het zo graag wilt horen: ja, het is niet normaal als een agent zomaar uit zijn plaat gaat om niets.
Net als jij destijds in de discussie over de ‘kijvende wijven’ heb ik verder willen kijken dan mijn neus lang is en heb ik mijzelf proberen in te denken wat zo'n agent nou beweegt. Dat ik mij dat probeer in te denken betekent toch niet dat ik zijn gedrag goedkeur?
Hoi Arie, wat de bovenste alinea betreft gaat het niet om dat er vanmorgen op deze discussie geen antwoordt stond, op politieprik stond die al wat langer als 1 dag stil. Overdrijven is dan ook jou intrepetatie, ik trok deze discussie in het verlengde van die eerdere wat verder. En als er na mijn uitleg geen antwoordt komt, dan kunnen dingen een eigen leven gaan leiden. Gelukkig kan ik jou wat langer dan vandaag, maar begon even te twijfelen. Gelukkig heb je bij deze mijn twijfel in alinea 2 weer weggenomen. Wat de derde alinea betreft, ook ik heb me geprobeerd in te denken wat de agent bewoog, maar heb daar geen passend antwoordt op kunnen vinden. En of jij het gedrag wel of niet goedkeurde hield je een beetje zelf in stand door niet duidelijk te reageren, maar nu is het weer duidelijk. Groetjes v Hyperactief:)
P.S.: Van die kijvende wijven moet je me weer even op weg helpen, heb je nog een link ???
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?