Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Studie Criminologie

  • Nathan

    Goedenmiddag Dames en Heren,

    Ik ben een 18-jarige student die aan het eind van dit jaar moet gaan kiezen voor een vervolgstudie op een Universiteit. Ik ben al 2 jaar van plan, criminologie te gaan studeren. Door de informatie op de verschillende sites van de universiteiten ben ik al redelijk geïnformeerd. De opendagen hebben mij ook al heel wat bijgebracht, maar toch vraag ik mij af wat jullie als studenten over deze studie te vertellen hebben. Op het internet staan genoeg feiten, maar geen meningen of verhalen van de studenten. Van medescholieren hoor je vele verhalen over de verschillende universiteiten. Daar is de begeleiding heel slecht, daar is de school te groot, in België moet je nooit gaan studeren enz, enz. Daarom wil ik op deze manier proberen wat studenten over hun opleiding of school te laten vertellen. En hopelijk ontstaan er wat hevige discussies!

    Gr. Nathan

  • Hyperactief

    Hoi Nathan, ik ben geen student, dus vanuit die visie kan ik je niet verder helpen, succes. Groetjes v Hyperactief

  • Nathan

    Helaas! Het had wel interessant geweest!

    Komen hier nog wel studenten langs of zit ik hier helemaal verkeerd?

    Gr. Nathan

  • Hyperactief

    Hoi Nathan, discusseren kun je hier natuurlijk altijd, dit bord is nog niet zo gek oud, en dus nog tamelijk onbekend, maar natuurlijk is de kans dat studenten die iets op dit gebied zoeken wel groot dat ze op dit bord uitkomen. Ik heb ze nog niet gezien hier, maar wat niet is kan nog komen. Groetjes v Hyperactief

  • Joke.

    Hoi Nathan.

    Ik heb een dochter van 17 jaar, die er over denkt om criminologie te gaan studeren.

    Maar we wonen in Noorwegen en zij studeert op het moment op de Canarische eilanden.

    Informatie over studies, waar die gegeven worden en wat het inhoud.

    Ik heb het nog niet echt gevonden.

    Kun jij me wat op weg helpen?

    Helaas kan ik jou niet verder helpen.

    Behalve dat ik je een heel goed 2006 toe kan wensen.

    Joke.

  • Svenja

    Hallo daar!

    Ik wil ook komend jaar criminologie studeren en ik heb inderdaad nog nergens op internet verhalen van studenten kunnen vinden.

    Helemaal niemand aanwezig die iets kan vertellen?

    Ik zit zelf te denken aan de VU in Amsterdam. Dit omdat ik ergens heel kort las dat Leiden chaotisch was (en de stad trekt me totaal niet als ras-Amsterdammer)

    Svenja

    Ps. Mm, reageren op een topic van 5 jaar oud. Ik weet niet of dat wat opschiet..