Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

De opleiding

  • Lou

    Hallo,

    In juli hoop ik af te studeren als SPH'er. Na lang nadenken wat ik na deze opleiding nou eigenlijk wil gaan doen, is criminologie ook een aantal keer voorbij gekomen. En blijven hangen. Nu dus besloten wat informatie in te winnen, zag wel dat er vandaag een open dag is aan de VU maar goed, is nu dus te laat om te gaan. Graag zou ik dus van mensen die deze opleiding hebben gedaan of nog steeds doen horen hoe de opleiding er een beetje uit ziet, is het bijvoorbeeld enorm veel theorie?Is het een dynamische opleiding? M.a.w. niet saai?

    Begrijp me goed, ik vind criminologie erg fascinerend, maar zie een beetje op tegen duffe college's en stampen van theorie. Alle informatie is welkom, alvast bedankt!

  • charl

    Hoi Lou,

    Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik heb van verscheidene mensen die in a'dam gestudeerd hebben dat het een relaxte opleiding is, maar zelf weet ik er weinig vanaf, aangezien ik nog aan mijn laatste jaar moet beginnen en ik nog niet écht rond ben gaan kijken. Weet jij toevallig of je makkelijk aan een baan komt als je de opleiding (eventueel met master) hebt afgerond? Daar kan ik nml weinig over vinden.

    Alvast bedankt,

    Charl