Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht S Mulders uit Almelo

  • Jaaaa

    Ik word gestalkt door een persoon te zijn S Mulders uit Almelo

    Kent u diegene? Weet u meer informatie in de trend van een foto telefoonnummer of iets dergelijks neem dan contact op met de adverteerder.

    Zijn laatste verblijfplaats is/was

    S Mulders

    Veldkampsweg 24 b

    7605AR ALMELO

    Kent u deze of woont u naast hem/haar dan weet u meteen dat het geen fijn iemand is die een ander graag een eindje de grond in trapt.Maar dit keer heeft ie wel de verkeerde.Want ik stop niet eer ik hem in de handen heb.

  • Nick

    Hoi beste man,

    Deze klootzak heeft mijn halve leven vernietigt, doet gekke dingen, zet van alles zonder hoor en wederhoor maar op de site, denkt dat ie alles kan. HIj vergist zich deze ronde en zal ook samen met jou de info aan mijn organisatie doorgeven, dan hangt ie in no-time.

    Laat eens wat van je horen

    Groet,

    nick

  • Black Identity

    Sorry maar adres en gegevens van iemand openbaar gooien vind ik een beetje ver gaan, dus beheerder van dit prikbord delete dit.

  • Black Identity

    Stap naar de politie want door deze uitlatingen ben je zelf ook fout bezig.

    Wat wil je doen als je m in handen hebt? Wil je m wat aandoen? Dan ben jij net zo strafbaar als die persoon dat eventueel zou zijn.. en gegevens als adressen van iemand verspreiden is net zo fout. Daarmee iemand beschuldigen van stalking terwijl er niets is bewezen en je niet met feiten komt is laster over iemand verspreiden. Weet je wel wat stalking inhoud? Iemand de grond in trappen is geen stalking!!!! Pas op je uitlatingen over een ander!!!