Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Macht en terreur, De wereld na 11 september !!!

  • Newy

    Nou hij is niet verboden, maar de meeste filmmaatschappijen (o.a. Disney) wilde hun naam niet aan de film verbinden als hij in Amerika uitgezonden zou worden. Zoiets was het.

  • Hyperactief

    Ach ja, de waarheid zal eens niet om zeep geholpen worden, één ding is zeker, veel mensen kunnen absoluut niet met macht omgaan, de waarheid verdoezelen of in je broek sch.ij.ten en er geen medewerking aan verlenen is machtsmisbruik van het ergste soort.:(:(:( Groetjes v Hyperactief

  • Arie

    Er is inderdaad meer tussen hemel en aarde als dat de USA ons doet geloven.

    Maar als men gaat beweren dat er geen vliegtuigen in die torens zijn gevlogen (omdat er geen restjes vliegtuig zouden zijn gevonden) dan doet dat wel heel erg veel afbreuk aan de geloofwaardigheid van degenen die in een complot geloven. Miljoenen mensen hebben in elk geval 1 vliegtuig die toren in zien vliegen nl.

  • Hyperactief

    Hoi Arie, hoe kom jij erbij dat er gesproken wordt over geen vliegtuigresten ??? Hoe kom je daarbij?????, verklaar je eens nader. Groetjes v Hyperactief

  • Newy

    Dat heb ik in me eerste post van dit topic verteld. Heb daar een hele documantaire over gezien. Er is nergens 1 brokstukje gevonden, en zo waren er een heleboel dingen die niet klopte bij de crash in het pentagon. Zo sloeg het vliegtuig oa een gat wat vele malen groter had moeten zijn. Het gat wat nu veroorzaakt is, zou betekenen dat het vliegtuig meer dan 1000 meter recht 1 meter boven de grond op het gebouw afgekomen zou moeten zijn. Daar is geen ruimte voor.

    Zo ook dat buro met daarop een typmachine, papieren, bloemetje en andere dingen wat er nog perfect onaangetast bijstond, midden in het gat.

    Zo zijn er nog honderden andere dingen die niet kloppen.

  • Alkien

    Dat kan zijn Newy, maar hoe verklaar je de beelden dan die we allemaal tot uit en treuren hebben moeten bekijken en die ook in Fahrenheit gewoon te zien waren ???

    Groet,

    Alkien.

  • Newy

    Die verklaar ik niet. Das mijn taak niet. Ik heb zelf het 2e vliegtuig er ook live in zien komen. Ik heb alleen 12 uur aan interessante docu's gezien waarin honderden dingen niet kloppen.

    Zo is het natuurlijk heel erg vreemd, dat er géén enkel brokstukje is gevonden van de 2 vliegtuigen in het WTC, terwijl de helft van het vliegtuig onbrandbaar is…

    Daarnaast zijn de onderzoeken van instellingen die ontdekte, dat er in het fundament een ontploffing plaatsgevonden moet hebben, om aangetroffen schade te kunnen veroorzaken.

    Daarnaast is in heel erg vertraagde beelden te zien, dat een eindje ónder het eerste vliegtuig een ontploffing plaatsvind, een fractie van een seconde vóórdat het vliegtuig de toren raakt.

    Nogmaals, het is niet aan mij om aan te tonen dat er een complot is, maar het is wel heel erg interessant om daar een hoop over te lezen en zien.

    Zoek op i-net maar eens op “complot 9 11”

  • Alkien

    Niemand beweerd dat het jou taak is Newy. Maar heb jij er ooit bij stil gestaan dat de “brokstukken” verdonkeremaant" zouden kunnen zijn ? Als er daadwerkelijk opzet in het spel zou zijn, zoals ook de films schetsen, dan lijkt het mij vrij logisch dat men zoveel mogelijk bewijsmateriaal laat verdwijnen.

    Of de hele wereld heeft zitten kijken naar gemanipuleerde beelden, en de New Yorkers hebben staan liegen toen zij hun verhaal deden over de vreselijkste dag uit hun leven, van de 2 vliegtuigen die ze op de Twin Towers zagen af vliegen……..

    Dus als je mijn stukje goed leest kun je mijn conclusie hier wel uit halen denk ik. ;)

    Groet,

    Alkien.

  • Newy

    “New Yorkers hebben staan liegen toen zij hun verhaal deden over de vreselijkste dag uit hun leven”

    Of ze horen allemaal bij het complot, evenals cnn en de bbc ;)

    Natuurlijk, veel dingen zijn vergezocht, maar ik hou wel van complot-theorieen ;)

    Over complottheorieen gesproken,

    Hier kun je wat nederlandse docu's vinden over “het complot” (wat niks met 9-11 te maken heeft)

    http://www.rvu.nl/rvu.php?i=1&l=0&n=593

  • Alkien

    :D Oké thnx Newy, ik zal er eens gaan neuzen………;)

    Groet,

    Alkien.